Rama
Rama | Medewerker Customer Services, Dealergroep Stern, Stern Customer Services

Op basis van je capaciteiten kunnen er passende functies aangeboden worden.


Via het uitzendbureau ben ik bij Stern terecht gekomen. Ik werk bij het Customer Service Center op de afdeling Inbound waar de klantvragen van Mercedes, Renault en Ford worden behandeld. Ook word ik momenteel opgeleid om Outbound te gaan doen, waar de klanten vanuit Stern benaderd worden om bijvoorbeeld een afspraak in te plannen. Een van mijn andere werkzaamheden is het opleiden van de nieuwe collega’s die wekelijks komen binnenstromen. Dit doe ik totdat zij zelfstandig calls kunnen aannemen.

Je werkt dus in een dynamische omgeving. Deze dynamische sfeer vind ik ook een van de leukste dingen aan Stern. Wat ik ook goed vind, is dat er bij Stern veel kansen worden aangeboden om door te groeien. Vooral omdat de afdeling vrij nieuw is, wordt er veel gekeken naar de capaciteiten van de medewerkers. Op basis van je capaciteiten kunnen er passende functies aangeboden worden. 

Qua werk zie ik mijzelf naar een functie groeien waarin ik mij optimaal kan uitleven. Waar ik de ins en outs weet van mijn vak, zodat ik de klant uitstekend kan helpen en al mijn kennis benut. Dat vind ik heel belangrijk.

Lijkt dit jou ook iets?