Bas
Bas | Service Adviseur, Dealergroep Stern, Stern Auto

Ik vind het vooral belangrijk om nieuwe dingen te blijven leren. Dit kan heel goed in de breedte zijn


Via een oud-collega ben ik bij Stern terecht gekomen. Het was niet mijn intentie om als Service Adviseur aan de slag te gaan, maar meer als een projectmanager. Aangezien het een groot bedrijf is waar genoeg kansen en mogelijkheden zijn om mijzelf te ontwikkelen in de richting van een projectrol, ben ik toch bij Stern gaan werken. Doorgroeimogelijkheden zijn er zeker, dit heb ik zelf al mogen ervaren in hele korte tijd.

Ik ben op de receptie van de werkplaats als Service Adviseur begonnen, maar daar werd al snel gezien dat er meer in mij zat dan alleen de functie van Service Adviseur. Door verloop kwam de rol van teamleider beschikbaar. Er werd gezien dat ik de ervaring en kwaliteiten had die nodig zijn om de functie van teamleider goed uit te kunnen voeren.

Nu ik teamleider ben van de werkplaatsreceptie is mijn voornaamste taak het aanbrengen van structuur op de afdeling. Er werken veel jonge mensen. Die hebben aansturing nodig. Ik vind het leuk om deze jonge mensen te begeleiden en mijn ervaring over te brengen. Verder probeer ik alles te stroomlijnen. Er is veel te doen en ik help eigenlijk overal waar nodig. Ook help ik uiteraard nog klanten, net als de collega Service Adviseurs. Het contact met Ajax vind ik naast de positieve sfeer geweldig. Het is leuk om een andere wereld te leren kennen en je te mogen inzetten voor zo’n grote belangrijke klant op gebied van onderhoud en schade.  

Ik hoef dan ook niet zozeer naar een hogere functie door te groeien, maar ik vind het vooral belangrijk om nieuwe dingen te blijven leren. Dit kan heel goed in de breedte zijn. Nieuwe zaken op allerlei vlakken. In de breedste zin van het woord. Wie weet waar ik over twee jaar ben! 

Lijkt dit jou ook iets?